the end :)
Friday, May 11, 2012 | 6:21 AM | 2 weird people
Assalamualaikum .
hi semua ! :D first of all , sorry lah lamak dh sik up -to date story or cer apa -apa ho ? hope saudari dan saudara sekalian memahami . bukan apa , biasalah . bila malas datang melanda ~ apa agik ? hahaha . tdo jk memanjang . busy lah . a 'aa ! busy lah sangad tuuuuuu hahaha . btw , topic kita hari ini is ; The End ! apa yang The End ? mok tauk sik ? haha mun mok tauk , baca sampe abes k ? :DD gudgurl /gudboyyyy ;) hm . aku cerita bukan lah nk memadah or nk mintak simpati or yg sama waktu dgn nya , okey ? thanks :) act , antara aku dgn insan yg dahulu nya bertakhta di hati semenjak 19 Febuari 2011 , sudah berakhir . yaa ~ its hard for me to accept it tp , wat to do kan ? jodoh dh sekda gikk . terima hakikat lah . sikkan la , aku nk nanges kaong -kaong mintak nya balid . hm . maybe ada yang kenal aku or kenal nya ya , sik cayak pasal benda tuk en confirm ada yg akan mdh , ' eh sekda nya mena eh . kakya reten agik ' , ' nya lah yaa . esok lusak kelak -kelak reten agik yaa ', ' eh , sekda tak 2 ya mena break kelak reten agik ' , dan yang seangkatan dgn nya ~ sungguh menyedihkan kata -kata itu :') tp yalahkan , wat to do ? :) saya terima hakikat bahawa perhubungan kami telah berakhir . pengakhiran nya sungguh menyeksakan ! sungguh menyakitkan dan sungguh menyedihkan ~ saya hanya gadis biasa yang berhak menitiskan air mata apabila cinta nya di dustakan ~ oh hati ! bersabar lahhh :') Allah sedang m 'duga . terima saja dan redhakan hatimu . hm . apa -apa pun , aku doakan kebahagiaan nya . even nya bukan milik aku agik . gk pun , aku dh sik kesah . biar lah . try to forget apa yg dh jadi even hatiku teramat sakit ! kenak lah hati kau senang glak mok beralih arah , Afif ? :( mcm sia -sia jak aku menyetia kasihmu . baruk hari ya pdh dh nyesal dgn apa yg dh jadi then try to persuade me . mok balit agik tp lekak sekolah , balit agik dgn nya ? aish dear GURL , thanks for taking my happiness , my life en my soul :D thank you so much ! may Allah bless you always AMIN . kita sik kaco hidup orang pun , orang kaco hidup kita oh ? sbajakla ~ maybe Allah mok aku lebih dekat dgn Nya . biasalah lah manusia . selagik sik susah , sik ada masa mok ingat dgn penciptaNya . nauzubillah ~ semoga apa yg dh terjadi , akan lebih mematangkan en menguatkan dirik aku . as long as aku sik kaco orang , aku sik kesah :) sbb aku rasa aku sik ada dosa dgn om1 ya lah ~ think so . dh lah . mok forget . en , mok kosongkan hati . InsyaAllah ~ cinta kt Nya adalah cita abadi :) sang kekasih hanya pinjaman dan aku terima setulusnya . InsyaAllah AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN ! aku punya hati dan juga punya perasaan . tidak selalunya aku akan mudah memaafkan . sesungguhnya , aku masih belum semulia itu . I need a lot of time . a lot of time to heal my heart <3 peluang tidak selalunya ada . jadi , jika sudah diberikan kepercayaan untuk menjadi sang pemilik hati , jaga lah ia . jgn di musnahkan . ia amat berharga . sorry to say tp tuk bukan bruk skali duak . berkali -kali dh . aku dh sik cayak dgn cinta nya . for me , there 's no more LOVE between us . we should forget about the past . even lepas tuk , it will hurt me again en again . tp lebih baik aku sendiri dari disakiti lagi :') terima kasih untuk segalanya , sweetheart ! you 're the best :) segala kenangan bersama dirimu akan sentiasa tersemat indah di hati ini . thanks for everything , cinta lama <3



2 comment(s)
Hey there! Welcome to my blog. Shout out at the cbox and Do follow me aite . Thankyou :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Oh Hi Im Nur Shahizatie . Known as Eza , Zaza or Jajot . Im sweet sixteen :* Lives in Sri Aman Sarawak. Thats all. Do follow me aite . Xoxo :)