Alhamdulillah, Ya Rabb!
Monday, October 15, 2012 | 9:06 PM | 0 weird people
Assalamualaikum.
hello semua! how are you today? wasehh.. haha. mengada la pulokkk. hehe. hope semua sihat-sihat jk oh? yang sik sihat ya, cepat-cepat la makan ubat a? en Alhamdulillah again sbb aku sihat walafiat jakk :) hati pun semakin sihat. yerr.. haha. now, boleh dikatakan aku memang sedang bahagia. hari-hariku sudah di warnai dengan kehadiran si dia :) ya, si dia. si dia yang kini menjadi raja di hati. ep epp.. lek lu. haha. si dia ini bukan si dia yang pernah bertahkta di hati o? aku sik pernah mention pasal nya dekat situk. haha. yalah. secret bo sbb masa ya nya maseh ada org punya. der, rampas-rampas tak maen eh? haha. thats why la aku sik pernah cerita sikit pun pasal nya. yalah kan? dh la minat kt gerek org. dh ya, sikkn la mok mention-mention pasal nya gk.. eei. tak ke naya? haha. kang awek dia cemburu, ops! BEKAS awek laa. :) dh dh. sik boh nk cerita hal lamak nya. haha. act, we hav been friends since sekolah rendah gkk. lamak dh kenal.. tp, aku sik pernah lah terfikir smpe mok jd gerek nyaa.. sik tauk apahal dalam tahun tuk tek, aku pande minat lalu-lalu dgn nya. maseh segar d engatan masa ya aku turun tanggak dgn Ain Nafisa then nga nya. mek org se 'block sik susah mok jumpa nya. hehe! dh melimpas nya, ya aku mdh dgn Ain Nafisa, ' mun kamek dpt nya, kamek lah om1 paling bahagia dalam dunia. ' Ain Nafisa terus tetak. haha. ngegeh Ain Nafisa ya. dear, boh marah! hehehe.. mestilah nya tetak sbb benda ya mmg mustahil akan happen masa ya. masa aku mengucapkan kata-kata ya pun, aku sik yakin. bukan sik yakin sbb aku om1 paling bahagia tp sik yakin yg aku akan dpt nya. yalah. he's well known dgn girl dia yg sorg tu. magine jk, pagi ny ngu girl nya ya kt dewan then anta smpe kelas. block F bukan dekat dgn dewan pun derr.. setanjong tu! haha. dh ya, smpe loceng bunyi ny rah block F then bruk balid kelas. bunyi gk loceng rehad, block F agik tuju nya. bunyi gk loceng abes rehad bruk ny ke kelas. last skali loceng balid. see? cmni nya menjalani kehidupan ny d sekolah. haha. always be with her girl. sik da masa gk nya mok ngelayo or dgn kata lain flirting. yalah antara sbb-musabab aku mengeluarkan kata-kata ya. aku maseh engad yg aku pernah mdh dgn nya sbb masa ya terjumpa ny bruk balid dr block F ' ny tuk sikda kerja lain. mala ngintu bini nya jk. pg agak bini, rehad agak bini. haha ' bila aku mdh cmya, nya tetak juak. he 's very friendly! setiap kali aku nga nya, hati sik pernah miss mdh ' handsome na kau Dan eh ' haha. tp masa ya, hati mdh handsome tp sik tertarik. yalah kan? masing-masing punya life masa tu. ni da gago. saya sama cinta lama begitu juga dia. dia sama cinta lama. act now pun, aku maseh sik sgkak yg benda ya dh happen! perghhh.. haha. Alhamdulillah Ya Rabb! Alhamdulillah atas kurniaan mu yang tidak terhingga. aku gelar nya ' husband ' yerr.. haha. everyone suka berik gelaran dgn org yg daknya suka or bencik. so do I. gelaran ya tetiba jk sbenarnya aku ngoleh. haha. then lalu lekat. mun balid soelah, Ain Nafisa smpe dewan jk. mek 2 Amy sama. adalah cgek ari ya, sik tauk cmni ny pnde bejalan sbelah aku without her girl! perghh. terkesima kejap tgok sbb hairan. haha. nk tego tp tak berani. dh ya lalu sukkk tekejat-kejat. haha. pdh dgn Amy jk la. sbb Amy faham. dr makmal Google dgn Yahoo ya smpe ke lorong aku suk. nindak suk tg ada-ada jk nya muncol sbelah. haha. he's so sweet! pokok pangkalnya, yes he is. hehe.. then sy harap perhubungan yg ada akan kekal shg ke akhirnya tanpa ada lagi insan-insan yg menyakiti :) AMIN. gtg people! daaaa.. Assalamualaikum.
0 comment(s)
Hey there! Welcome to my blog. Shout out at the cbox and Do follow me aite . Thankyou :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Oh Hi Im Nur Shahizatie . Known as Eza , Zaza or Jajot . Im sweet sixteen :* Lives in Sri Aman Sarawak. Thats all. Do follow me aite . Xoxo :)