a new chapter.
Friday, February 1, 2013 | 1:24 AM | 0 weird people
assalamualaikum.
hello everybody! how are you today? :) haha. harap suma sehat jk la oh? dh masok bulan Febuari 2013 dh pun.. bruk ada agik muka aku update blog. haha. so sorry everybody. sik da masa terluang lah mok update. en my blog! look so ugly -.-' aku ng sikda bakat la bab-bab mcm tok. ng sik expert. so, sorry lah oh mun nampak burok. seriously aku sik pnde mok ato. aku slalu suroh my babe; Ummu Zaimah Ahmad jk yg ato. lamak dh ku tinggal blog tok eh.. ada kira staun. haha.. bnyk ada jk post yg tergendala. alahai ~ mcm malas jk nk continue post nk udah tergendala ya. sikda feel gk dh. haha.. post yg tergendala ya pun kisah nya dh lamak berlalu. kan barang yg lepas jgn di kenang? :-p haaa.. hehe! go on jk la oh dgn apa yg aku mok pdh. kisah-kisah 2012, aku cuba lupakkan. lumrah kehidupan right? ada pahit ada manis. ni best mun suma manisss.. mun suma pahit susah juak. ni gaya ya? haha. elek-elek k brader en sistar? ;) penghujung sesuatu itu pasti indah. just believe it. believe in yourself en do believe in Allah. Ain Nafisa always taught me that. just be strong. obstacles wont go beyond you :) nehhh.. melelat udah aku. haha. act, i just want to talk about 2013. new year en new chapter. new hope too :) apa nk udah berlaku dalam tahun 2012, aku mok lupak. lupak lupak en lupak.. sik kisah la nk manis or nk pahit. 2012 yang amat bermakna. tahun terakhir bersama dua insan yang amat aku kasihi :'( pergimu tak kembali.. Al-Fatihah. 2012, aku kehilangan Maktua en Paknek.. Raya 2012 pun sik terlalu bermakna mcm Raya sebelom nyaa.. Raya d Sri Aman, penuh syahdu. semua sedih. piluk ati ngenang Paknek sik ada.. kepergianmu tak pernah di sangka. terlalu cepat dikau pergi, aduhai nenda tercinta ~ namun, apa dayaku? ini sudah suratan takdir Illahi.. semoga tenang di sana :') semangatmu akan terus ku bawa! insha allah.. Raya d Kuching pun sama. rindu dgn Maktua. bpk lah insan paling sedih.. sik pernah nya mdh ' nisik ' mun Maktua mntk apa-apa.. semua nya turut. ni lah gaya nk? setiap yang hidup pasti akan mati. bila ngenang semua ya, mesti aku sedeh.. belom puas gk merasa edup dgn Paknek.. sama juak dgn Maktua. tp ylt. redhakan jk lah.. dh dh. tutup cheta ya. sik mok sedeh-sedeh. :D ada banyak gk lah kisah 2012 yang aku malas nk engat. en PMR. what a sad! huahuahua :-p my result; 5a 2b 1c.. alahai ~ haha. geo yg c. slack nyaaaa :3 what to do right? dh usaha. ya pun usaha nk sik brp nk usaha. haha. ng nggak oleh. suroh blaja maen-maen. hehehe! sikpa lah.. nk nyesal pun sik dpt agk dh. tahniah Ain en Amy sbb dpt 8A! bangga tokkk ngn tak duak. muah muah :* bighugssss! hehe. tunggu SPM jk gk lahh.. en another ' things ' concern 2012.. jeng jeng jengggggg. haha. guess what? i met sum1! wink winkkk ;) hahaha. he's mine now. alhamdulillah.. the one who changed me a lot. i never thought that we will get close again. yala. it have been four years since we're in primary we never greet each other. not even smile.. haha. so funny! i never thought that it would ever happen.. i felt so blessed.. as for me, he's a gift :') walaupun permulaan en pertengahan 2012 sik seindah ni, tp alhamdulillah.. penghujung nya aku dapat sesuatu yang endh.. thats him! proud to call him mine. mine okay? back off! haha. buat pertama kalinya, aku sik pernah bgg or risau mok ninggal nya. i do believe him. yala.. without trust in a relationship, it just like push a door with a pull sign. haaa.. he's totally different. but, HE'S DIFFERENCES WONT CHANGE ANYTHING. * WONT CHANGE ANYTHING. en now, i am officially Nur Hafizan b Karim. yeay! haha. i love him much. he gave me much to remember. en thought me something different. aku harap kali tok, biarlah sik ada orang ketiga gk. im really tired. tired with all of the drama that conquer by the drama queen. please.. im begging. just carry on with your own life. our life, our business. it doesnt concern you at all. masing-masing ada life masing-masing. i wont hate without any reason. im not that stupid. this time, please! back off. kesabaran sudah tiada batas lagi kini. jangan pernah cabar saya. thats all, girls :) so, what to tell again? haha. i think, im finish already. sampai di sini sahaja ya semuanya? chewahhh.. haha. saya mengundur diri dulu. mok merajuk! huahuahua. ghindu aah dgn mister :( en also Amy! i miss her much.. bah bah, Assalamualaikum. see you all next time!

 with love,
Jajot ;)

with him :*

0 comment(s)
Hey there! Welcome to my blog. Shout out at the cbox and Do follow me aite . Thankyou :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Oh Hi Im Nur Shahizatie . Known as Eza , Zaza or Jajot . Im sweet sixteen :* Lives in Sri Aman Sarawak. Thats all. Do follow me aite . Xoxo :)

with him :*